sobota, 12 listopada 2011

-In my wardrobe-

W najbliższym czasie posty będą zawierać głównie zdjęcia nowych rzeczy w mojej szafie.Zdjęcia całych stylizacji zacznę dodawać za jakiś czas.Tej jesieni w mojej garderobie zdecydowanie przeważają CZERŃ(jak zawsze:))Loewe,brąz Burberry , zgnita zieleń;oliwkaTommy Hilfiger oraz królujący obecnie na wybiegach burgund Tommy Hilfiger. Fason,który już od dłuższego czasu przeważa w mojej szafie to oczywiście oversize,przypuszczam,że jeszcze przez długi dłuugi czas nie będe się z nim rozstawać.
TUTAJ możecie przeglądać moje aukcje, zapraszam;)










spodnie- bershka|outlet|
torebka- sh
szalik -house
srebrny komin - sh

19 komentarzy:

  1. Srebrny komin daje radę! :D

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    KONKURS!!!
    KONKURS!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torebka i szalik :)
    http://malinowykot.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę torby i spodni, cuda! :)


    Zapraszam częściej, będzie mi przemiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powalił mnie komin i szal! :D Świetne!!
    Pozdrawiam Cie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie, tez mam outlet Bershki nie daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita Torba <3
    Zapraszam do mnie :D
    http://littlefestgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi się Twoja torebka, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń